Moet je voor ping betalen?

Hallo, Ik wil graag een bb curve, maar moet je voor ping betalen? Of een abbonement hebben? Of zit ping er gratis er bij op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Pingen is een gesloten netwerk op internet.

Dus als je wilt pingen dan moet je een ping abbonement afsluiten of pre paid 12,50 euro betalen.

Een andere manier is er niet, dus alleen een internet abbonement of pre paid internet nemen werkt niet.

Ping is er bij Vodafone en T-mobile.
Beter zou het zijn als je pre paid internet zou nemen en dan zou gaan Whatappen.
Dit zit ook op de blackberry.

Dus ping kost 12,50 pre paid en een abbonement rond de 10 euro.
Daar krijg je dan internet bij.

Alleen voor pingen betalen bestaat dus niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
whatsapp is gratis als je internet hebt.
Whatsapp is geen gesloten netwerk zoals Ping en werkt dus als je internet hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit klopt niet. Al ping je bijvoorbeeld alleen op wifi heb je dit echt niet nodig.

Andere antwoorden (4)

pingen kost niks extra, je moet er alleen wel een databundel bij hebben zodat je telefoon contact kan maken met de andere BB.

het word dus niet zoals met smsen per berichtje doorberekend!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de app ping zit er op. maar je hebt een internet verbinding nodig om te pingen. en dat kan op 2 manieren. 1: abonnement. 2:met Wifi draadloos internet van je modem die je ergens in huis hebt staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zit er gratis op maar je moet wel internet hebben. Dus een abonnement met internet zal wel handig. Maar je kan ook internetten via wifi of per mb betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het is helemaal gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ping is absoluut niet gratis.
Ping is voor 6 mnd gratis als je een nieuw prepaid toestel koopt bij bijv Vodafone. Daarna betaal je gewoon 12,50 euro per maand. Vodafone is niet gek he??