Hoelang duurt het voordat een blackberry bold 9780 helemaal is opgeladen, en hoelang gaat hij mee totdat die leeg is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Aiaiai. Pas op. Hier denken veel mensen fout in. Dat een batterijbalkje vol is wil niet zeggen dat hij daadwerkelijk volledig is opgeladen. Je moet een batterij tussen de 1000 en 2000 mAH minimaal 5 tot 6 uur opladen.

En 1 van de belangrijkste regels is: Laadt een nieuwe batterij de eerste 10 keren minstens 10uur op. Let op: MINSTENS. Als je dit niet doet zullen de prestaties van een batterij drastisch achteruit gaan.

Laat je nieuwe bb dus lekker tot morgenmiddag in het stopcontact zitten.

Als je deze tips opvolgt zal de batterij ongeveer 16 tot 42 uur meegaan. (Die 42uur is wel met 8uur in standby aangezien je dan slaapt). Als je een echte pinger/apper/fber en dergelijke bent zal hij natuurlijk niet 42uur meegaan maar bijvoorbeeld 24 uur.

Het beluisteren van muziek vreet ook stroom dus houd daar rekening mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat verschilt per baterij maar meestal gaat hij een hele dag mee ( ligt aan het gebruik/ bij normaal gebruik) ik weet hellaas niet hoelang het duurt voordat hy helemaal volgeladen is maar dit kun je zelf bijhouden aan het baterijtekentje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij duurt dat niet zo lang
Zeker niet meer dan 2 dagen