Hoe kan je meer interne geheugen maken op je HTC chacha ?

Ik heb een HTC chacha gekocht en er staat dat er 512 mb interne geheugen op zit maar er zit maar 150 mb geheugen op.
En ik heb een 2gb kaartje er bij gehad, maar alles slaat hij op dus wat je doet enz op de interne geheugen.
ALs je iets wilt downloade zegt hij steeds dat de geheugen vol is.
En iets verplaatsen naar die 2GB kaartje kan ook niet, heb ik ook al geprobeerd.
Niet alles is te verplaatsen.

Maar met googlen las ik dit stukje onder aan snapt iemand wat daar mee bedoelt wordt ?

Naast de uitgebreide Facebook-integratie op de HTC ChaCha beschikt het toestel ook over voldoende externe aansluitingen en connectiviteit. Zo is Bluetooth 3.0 standaard, is GPS ingebouwd en kan het interne geheugen van 512 MB worden uitgebreid naar maximaal 32 GB met behulp van een microSD-geheugenkaartje. Ook kun je met de HTC ChaCha het internet op via Wi-Fi. Is er geen draadloos toegangspunt in de buurt dan is dat voor dit toestel met zijn 3G-internetverbinding eveneens geen probleem. Zo kun je dus altijd en overal je Facebook pagina bereiken en bewerken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou der mee naar de winkel gaan en het daar vragen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het bij kijkshop gekocht dus gaat niet die doen er niks aan.

Antwoorden (1)

het kan zijn dat ze met intern geheugen de ROM of het RAM geheugen bedoelen. zo is dat bij mijn nokia n8 tenminste, die heeft een C, een E en een F schijf.

de C schijf is het telefoon geheugen (wat bij jouw denk ik het intern geheugen is) daar staat het besturings systeem op en thema's, ook sommige andere apps die voor geinstalleert zijn. probeer dit geheugen zo veel mogelijk leeg te houden, hoe minder hier opstaat hoe sneller je telefoon.

De E schijf is bij mij het massageheugen, alshetware een sd kaart die niet uit de telefoon kan, die zit er bij jouw niet in denk ik.

volgens mij heb je de F schijf wel, dat is de sd kaart slot bij mij, volgens mij moet je daar alles naar proberen te verplaatsen als er een sd kaart in zit.

in de browser, appstore of bij installatie instellingen (ik weet niet precies hoe dat op android zit) zou je moeten kunnen kiezen waar je je gegevens opslaat of installeerd.

zoek eens naar zo'n optie en probeer dan geheugenkaart te selecteren.