Op welke smartphone kan ik vlot met internet werken zoals op de iphone?

Toegevoegd na 7 minuten:
graag in de prijsklasse max 200 euro

Toegevoegd na 8 minuten:
ben in bezit van 3gs de nieuwe moet dienen voor het thuis.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat een iPhone geen €200 kost ;)

Het beste antwoord

Om er snel 2 te noemen:

De Blackberry Bold 990
De Samsung Galaxy S/SII

Toegevoegd na 33 seconden:
*2=3

Toegevoegd na 5 minuten:
Voor die Prijsklasse heb je een HTC WildFire S:

http://www.kijkshop.nl/product/34652/4842-4853-6748/telecom/prepaid_op-merk/htc/t-mobile-prepaid-htc-wildfire-s/?channel_code=110&utm_source=google-shopping&product_code=17134908
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha als jij er een vindt dan zou ik dat ook graag willen weten. De 1e antwoord is een antwoord op de vraag ZONDER de TOEVOEGING na 7 minuten. Na de toevoeging heb ik geantwoord met: Voor die Prijsklasse heb je een HTC WildFire S: http://www.kijkshop.nl/product/34652/4842-4853-6748/telecom/prepaid_op-merk/htc/t-mobile-prepaid-htc-wildfire-s/?channel_code=110&utm_source=google-shopping&product_code=17134908

Andere antwoorden (1)

Wil je een los toestel kopen? Of wil je er een abonnement bij?
Voor losse smartphones zonder abonnement tot 200 euro kun je de volgende vergelijking gebruiken via kiesmobiel.nl.

Meest populaire smartphones in deze prijsklasse zijn de Samsung Galaxy Gio, Samsung Galaxy Ace, Samsung Galaxy Y en HTC Wildfire. Zie hieronder: