andere software, Blackberry heeft ping en dat heeft de cha cha niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blackberry is een telefoon die bekend staat om de toetsenbord en BBM (ping). Blackberry gebruikt ook een ander software dan de HTC.

De HTC gebruikt android.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Htc chacha heeft android, en bb heeft bbm.
Ik ben zelf meer fan van de htc chacha om de volgende redenen:
De toetste van het toetsenbord liggen een beetje uit elkaar en zijn bolvormig, waardoor deze veel fijnder tiept dan de blackberry.
Bb heeft speciaal internet nodig, wat naar mijn menig nogal pangzaam is, en htc chacha heeft gewoon 3g, wat zeer snel is.
Htc chacha is mooi vormgegeven met metaal, blackberry vind ik er altijd zo plastic uitzien.

Verder heeft blackberry wel ping, waarmee je gratis met amdere blackberry gebruikers kunt communiceren, maar op de htc chacha hebje whatsapp, wat de blackberry ook heeft, maar amdere smartphones ook, dus je kunt met alle smartphonegebruikers communiceren. Naar mijn menin mis je dus niks als je geen ping hebt.