Kun je een SMS weer intrekken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
31.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach, later kijk je hierop terug en is het grappig

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

een sms kun je niet intrekkken maar als je er een verstuurd hebt waar je achteraf spijt van hebt kun je een nieuw sms bericht sturen waarin je je spijt betuigd,je excuses aanbiedt,vergigffenis vraagt of uitlegt waarom je het vorige bericht gestuurd hebt en dan de drie voorgaande mogelijkheden benut.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is niet mogelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op je mobieltje zit helaas geen knop "verwijderen"zoals bil GV! Dus verstuurd is verstuurd,kan het niet leuker maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jelle,kijk eens op mijn profiel! Geheel waarheidsgetrouw ingevuld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeg maar jij en om precies te zijn,nu 74,5 maar "stil going strong!"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou je de oudste GV-er zijn, Peter?
In ieder geval heb je humor, een relativerend vermogen en een leuke kijk op zaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dank je voor deze lofprijzingen,ik heb een profiel gezien van iemand die aangeeft 93 te zijn,maar ja, een PC is geduldig! Mag ik desondanks zeggen,dat ik niet van roze koeken hou? Mijn favorieten zijn speculaas brokken!
je kunt ook niet bellen want je bent je stem kwijt hihii corrigerend smsje is wel handig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probleem is de wereld al uit, zie reactie's bij Jelle.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol +1
nee, behalve als hij hem nog aan het versturen is, en je annuleert hem heeeel snel, maar nee, dat is te lastig...
dus het kan niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de ontvanger het bericht geopend heeft in ieder geval niet meer, maar technisch moet het toch mogelijk zijn een
ongelezen SMS te verwijderen uit de inbox van een ontvanger.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het is geen commerciële hit geworden, vermoed ik,
maar Samsung schijnt in 2005 inderdaad al iets bedacht te hebben om, indien gewenst, ongeopende SMS-jes te wissen bij de ontvangers.

De bron zegt het volgende:

Het versturen van een SMS is niet altijd even handig, soms zou je willen dat je het SMS'je terug kon halen. Dankzij een uitvinding van Samsung kan dat nu, na het versturen van een SMS'je kan de verzender een wis-opdracht sturen naar de onbedoelde ontvanger.

Samsung heeft al patent aangevraagd op zijn nieuwste vinding. Het is nog niet bekend wanneer de techniek beschikbaar zal zijn voor consumenten.

Volgens Samsung is de dienst vooral bedoeld voor bedrijven die en masse SMS'jes versturen naar hun klanten. Met de nieuwste Samsung uitvinding kunnen berichten gewist worden, die bij eigenlijk niet bij een ontvanger terecht zou moeten komen.

Uiteraard kan de wis-opdracht ook handig zijn voor de consument, die een klunzig of vernederend SMS'je verstuurde. Helaas kan de wis-opdracht alleen ongelezen SMS'jes wissen, eenmaal geopende SMS'jes kunnen niet meer door de verzender worden gewist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan wel je provider opbellen.
probeer de klantenservice.