is het mogelijk om mijn abbonement defenitief te beïndigen? gister nog contract getekend, nu spijt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om wat voor contract gaat het? dat is namelijk belangrijk om te weten omdat het nogal verschil uitmaakt wat je precies hebt afgesloten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt 8 dagen bedenktijd... Even het contract nakijken... Het staat hierin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2-jarig contract voor de iphone..
een ismart 300 (300 belminuten)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7 werkdagen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoor van veel dat het wel kan en dat er in de wet staat dat je 7 werkdagen de tijd krijgt om het te beïndigen... Maarja ik ga zo naar de winkel toe.. *ABONNEMENT, pff ik maak altijd de fout om te schrijven 'abbonement'..

Antwoorden (4)

Meestal zijn er consequenties bv. dat je 3 maanden moet betalen maar dat hangt er vanaf welk contract je hebt getekend want dat staat er normaal in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee dankjewel, ik ga het nog navragen
Ja maar met Heeeel veel boete
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Binnen 8 dagen schriftelijk en aangetekend opzeggen. Dat kan!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij elke provider? ik heb telfort en er staat letterlijk in de contract onder de algeme voorwaarde ; "Als de contractant een overeenkomst op afstand tot het verrichten van diensten met Telfort sluit of als de contractant een koop op afstand met telfort sluit (bijvoorbeeld via de website van Telfort), heeft contractant het recht de overeenkomst te ontbinden binnen zeven werkdagen na toestandkoming daarvan dan wel - in geval van koop op afstand - na ontvangst. Dit ontbindingsrecht bestaat niet als contractant er mee heeft ingestemd dat telfort begint met het leveren van de diensten. In geval van ontbinding moet de Apparatuur onbeschadigd, met alle toebehoren en in de originele verpakking naar Telfort worden teruggestuurd. De kosten voor het terugzenden komen voor rekening van contractant. Dit ontbindingsrecht geldt niet als de contractant handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf.
Getekend is getekend. Helaas kan je het wel ontbinden, maar dan moet je de resterende maanden (dus bij een 2-jarig contract moet je 24 maanden) dus allemaal in een keer hoesten. Voor die 24 maanden had je ook kunnen telefoneren. Dus ik zou het dan laten gaan, hoe jammer het ook is.