Blackberry vraag: Als je het mobiel netwerk wat gebeurd er dan?

Ja , sinds gister heb ik een blackberry inclusief Abonnement wat betekend dat ik dus ook de keuze heb voor mobiel netwerk. Alleen ik ben bang dat als ik dat inschakel al mijn mb opraakt maar het moet wel aanstaan anders kan ik geen smsjes en telefoon gesprekken ontvangen. Maar als ik Netwerk aanzet samen met de wifi gaat hij dan de dingen van zoals twitter binnen halen met wifi of het netwerk?
x

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Dan moet je aanklikken: opties mobiel netwerk en dan while roaming uitzetten dan kan je sms enzo krijgen maar internet gaat via WiFi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen als je Wifi automatisch aanzet en netwerken laat zoeken en een netwerk opslaat, Lid bent van Twitter en die meldingen aan laat staan etc..

Wifi zorgt dus voor contact met internet, niet je telefoonnetwerk. Het maakt dus niet uit of je ze tegelijk aanzet, je telefoonnetwerk moet zoals je zegt aanstaan natuurlijk, het lijkt me niet dat je Blackberry neemt omdat hij er leuk uitziet toch?

Regel dus de instellingen voor je WIFI en zorg dat dat ding niet constant naar netwerken gaat zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan gaat alles via wifi (alleen foto's en video's bekijken/versturen kan geld kosten)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je dingen van social media wilt ontvangen zul je eerst een app moeten downloaden of op internet daar toestemming voor geven. als je je netwerk aanzet dan gebeurd er niets tenzij je er zelf om vraagt. Je hebt zelf alles in de hand. en je mb raakt ook zomaar niet op. dat duurt wel even! dus als er iets verkeerd ingesteld staat kun je dat zo veranderen zonder dat je mb opgaat!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ookal zou je internet 24/7 aan staan, het raakt niet gemakkelijk op hoor. Als je niet op grote sites gaat via je browser kan je er makkelijk een maand en langer mee doen.