Heb blackberry curve. Krijg whatsapp niet geinst.Op moment van "bijwerken"gebeurt er niets meer. Wie verteld mij wat ik fout doe.AUB HELP MIJ?????????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is geinst?

Antwoorden (2)

heb je de Blackberry bundel geactiveerd? Zodat je ook kan pingen en push-email. Daar kan het mee te maken hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je de blackberry appworld heb geinstalleerd op je bb dan kun je daarin whatsapp vinden. als je erop klikt krijg je een soort menu achtig iets. je kunt dan allerlei dingen bekijken zoals screen views en reacties,maar ook de beschrijving en voorwaarden enz. als je dan helemaal naar boven gaat dan kun je op downloaden drukken. je hebt hiervoor een account nodig bij de bb appworld. dit is gratis en makkelijk aan te maken. als je een account hebt en je drukt dan op downloaden dan moet je je gebruikersnaam en wachtwoord invoeren en wachten, want dan word je whatsapp geinstalleerd. gaat vanzelf en snel.