Mijn blackberry doet heel erg raar zie uitleg ?

Hi mijn blackberry is nog maar ongeveer 2 maanden heb een nieuwe gekregen de oude was kapot
Mijn telefoon wanneer ik wil bellen of muziek wil luisteren in ieder geval alles wat met audio te maken heeft als ik het wil doen gaat hij op de oordopjes stand terwijl ik geen oordopjes in heb zitten en dan gaat hij weer na de luidspreker en dan weer oordopjes en ik kan nu daardoor niet meer bellen / muziek luisteren
Maar wat ik raar vind ik heb eens geen oordopjes in zitten!
Ik ben de bon kwijt en kan absoluut niet terug na de winkel
Heeft iemand dit ook gehad of misschien een tip ?
Alvast bedankt

Toegevoegd na 57 seconden:
Ik heb hem nog nooit laten vallen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is sowieso stom van je dat je je bon kwijt-raakt!

Het beste antwoord

Misschien moet je er even oordopjes indoen en daarna hands free instellingen aanpassen en de oordopjes er weer uithalen.
of

Telefoon resetten
Telefoon opnieuw opstarten

Blazen in het gaatje, misschien maakt hij kortsluiting
door een simpel stofje of draadje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit geldt voor bellen en muziek luisteren: tijdens het bellen of muziek luisteren druk je op de menutoets en kies je voor 'luidspreker activeren'. Als het goed is doet het nu weer goed en anders weet ik het ook niet.