Ik wil een iphone maar heb nog zes maanden contract. kan ik toch aan een iphone komen zonder hem los te moeten komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ja maar dan zit je met 2 abonnementen en dat is niet slim of je vraagt hem aan iemand van je familie?of je wacht gewoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, door een tweede abbo te nemen. Een beetje onzinnig, omdat je dan moet gaan kiezen welke je gebruikt en wellicht dubbele nummers hebt. Maar goed. 6 maanden wachten dan maar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit hant ervan af bij welke provider je zit, bij Telfort kun je namelijk je abb. verlengen twee of drie maanden voordat deze afloopt. Normaliter krijg je pas een telefoon totdat je telefoonabb. is verlopen, maar bellen met de Klantenservice kan wonderen doen (lees een duurdere abonnement nemen).

Toegevoegd na 30 seconden:
hant=hangt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kon mijn contract verlengen 6 maanden voor het einde en kreeg een iPhone je moet er dan alleen wel 6 maanden langer mee doen gewoon even bellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan gewoon een iPhone kopen zonder een abbonoment er bij als je hem dan Simlockvrij laat maken kun je simkaart er in doen en gewoon bellen met je abbonoment die je al hebt.