Hoe kan je een nummer blokeren zodat hij niet meer kan bellen en smsen naar jou?

Men vriendin word lastig gevallen via sms .
We weten alles van die gast maar hij probeer mij en men lief uit elkaar te halen met behulp van leugens.

is er een manier om hem volledig te blokeren? zoja , hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
10.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige telefoons hebben deze functie, maar de meeste niet. Ik weet niet hoe oud je vriendin is, maar als ze nog jong is kan ze het met haar ouders erover hebben. Anders kan ze altijd nog naar de politie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan een app downloaden 'blacklist' genaamd kost iets van €3, weet ook niet watvoor toestel je hebt. Bij "oudere" modellen dan een symbian/android achtige telefoons van Sony Ericsson kun je via de instellingen nummers blokkeren, ook anonieme. Andere merken zijn mij niet bekend. Ik hoop dat andere je dan meer kunnen vertellen.

Antwoorden (6)

op de meeste mobieltjes heb je bij telefoon instellingen een 'blacklist' daar kan je een nummer in doen en krijg je geen sms en telefoontjes meer van dat nummer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
we zouden niet weten waar te vinden. ze heeft een samsung star text . maar niets in te vinden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je wel gekeken? want moet je even goed zoeken, of het is een app die je moet installeren.
Je kunt naar je provider stappen en het nr laten blokkeren, heb ik met mn vriendin gedaan bij een stalker.
Opschrijven wanneer hij belt en bij je provider navragen hoe ze te werk gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien kun je bij dat smsje op instellingen klikken en dan op blokkeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij nokia oproep info gefilterde nummers. En bij berichten zie je gefilterde berichten staan. En als je t nr intoets en dan toevoegen aan gefilterde lijst. Simpel zat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien moet je je tel aan sluiten op je computer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vodafone biedt de mogelijkheid om een nummer te blokkeren na meerdere malen van overlast. Dit dien je dan wel te melden. Bij de andere providers gaat dat, dacht ik, net zo. Daarnaast bieden veel telefoons, zoals Nokia en Samsung, de mogelijkheid nummers te blokkeren. Heb je een Android-toestel en zie je deze mogelijkheid niet bij de instellingen, dan kan je de app 'CallFilter' proberen.