hoi, ik wil een goede abbo nemen voor een iphone 4.Met niet veel belminuten een paar smsjes en wel onbeperkt internet.Wie weet dat abonnement?? xx kim

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (5)

Onbeperkt internet is er helaas niet meer, de abonnementen van nu hebben een limiet en daar is het betalen of ''fair use policy'' (na je limitiet word je snelheid verlaagd). Als je gratis een Iphone 4 wilt met abbonement moet je denken aan minimaal 40euro in de maand. Tevens zijn de belminuten nu gekoppeld aan de internet mb's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sizz Friend is in jouw geval een goede, maar wel 1GB internet (is best veel)
12 jaar geleden
Koop een tweedehands iPhone4 op marktplaats, en ga voor een sim only!
Kijk eens op simyo.nl, of Hollandse nieuwe. De eerste is van KPN, de ander Vodafone. Kan een groot bedrag schelen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
GSMtopdeal heeft vaak leuke aanbiedingen, soms wel 50% korting. Wel voor 2jaar. Een vriendin van me heeft er goede ervaringen mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij youfone kun je een bundel voor 28 minuten/sms afsluiten met onbeperkt internet. Dan kun je de iphone los kopen. Ik denk dat dit de goedkoopste aanbieder is voor onbeperkt internet.

In de andere link kun je zelf vergelijken