mijn blackberry is in een afvoerputje gevallen hoe kan ik die er uit halen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NEEE M'N SOCIALE LEVEN IS WEG!! :p waarom denk je dat ze het crackberry's noemen :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist... Alsof een Nokia niet in een afvoerputje kan vallen.

Antwoorden (3)

Met een grijparmp (helping hand). Die zijn te koop in winkels die hulpartikelen voor gehandicapten en ouderen verkopen. Of misschien kan je het lenen van een kruisvereniging.

Toegevoegd na 35 seconden:
grijparmp = grijparm
Amadea
12 jaar geleden
als hij niet te diep ligt met een vleestang
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een putje van de gootsteen is, kun je aan de onderkant het sifon eraf draaien (wel een emmer eronder)
Als hij in het putje van je douche ligt, heb je een groter probleem.
Misschien kun je er met een tang bij, maar pas op dat je hem niet verder schuif.
Waarschijnlijk komt hij een bocht niet om en zit hij vast.
Misschien is het handig om een loodgieter te bellen, die zullen wel vaker dingen uit doucheputjes hebben moeten halen (komen in het weekend ook, maar wel duurder)
Weet niet of hij waterdicht is, maar anders gelijk open maken en de batterij eruit.
Even een fohn met bewegingen erover: niet stilhouden.
Daarna een paar dagen op een warme plaats, bijv. de vensterbank boven een verwarming, dan heb je kans dat hij het nog doet.
En een leer voor een volgende keer: niet meer bellen onder de douche of het dekseltje erop leggen :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de buren of bij vrienden.
Anders even een kroeg in en het verhaal vertellen en dan mag je best even van iemand het mobieltje lenen.