Internet instellingen Samsung galaxy mini?!

ik heb een samsung galaxy mini gekocht, met wifi. nu heb ik via market met wifi apps van msn en whatsapp gedownlaod. alleen als ik mijn wifi uitzet gaater beltegoed af, ik heb prepaid. hoe moet ik dat instellen zodat er geen btg afgaat?

Toegevoegd na 10 minuten:
ik moest ook een of ander gmail account aanmake

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Meestal staat het in de handleiding, of gewoon bij de standaardinstellingen of de zgn. 'bedieningspaneel'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het staat inderdaad in de handleiding en wel op pagina 93.

Je kunt als volgt de internetverbinding uitzetten.
1. Druk op de menutoets (linksonder).
2. Klik op Instellingen.
3. Klik op Draadloos en netwerken.
4. Klik op Mobiele netwerken (helemaal onderin).
5. Klik op het groene vinkje van Pakketgegevens gebruiken.

De internet (data) verbinding is nu verdwenen. Wil je deze verbinding weer aanzetten? Ga dan weer naar Pakketgegevens gebruiken en klik op het grijze vinkje en klik op OK.

Je moest een Gmail account aanmaken omdat je een telefoon hebt gekocht met een Android besturingssysteem.
Android is ontwikkeld door Google. Om je Android toestel te gebruiken heb je een Gmail of Google account nodig.

Succes!