Van NL naar b.v.b. België sms-sen of bellen.

heeft de ontvanger dan ook onkosten tot de grens van NL

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je ontvangt je SMSjes altijd gratis. Krijg regelmatig SMS vanuit alle hoeken van de wereld en er zijn nooit kosten aan verbonden. Graag wil ik een tip geven! Als je in het buitenland bent koop dan ter plekke een pre paid simkaart met wat beltegoed.Doorgaans is dit een jaar geldig en kunt het vaker gebruiken of "uitlenen." Dat scheelt enorm in de kosten. Je toestel moet natuurlijk wel Simlockvrij zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je naar een Nederlands 06 nummer smst dan is dit voor de ontvanger altijd gratis.

Als je naar een Nederlands 06 nummer belt dan betaal de ontvanger de telefoonkosten van de grens tot zijn toestel. Jij betaald het gewone binnenlandse tarief.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
SMS sowieso niet! Dit is altijd gratis voor de ontvanger (behalve bij SMS stemmen en spellen).

Bellen; neen wanneer je naar een Belgisch nummer in België belt. Wel wanneer je naar een Nederlands nummer belt in België.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit geld voor 06-nummers. Wanneer je naar een vast nummer belt is dit altijd gratis voor de ontvanger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
normaal wel.