hoe activeer je een t-mobile abonnement?

ik heb een t-mobile abonnement maar ik zou niet weten of ik deze moet activeren of dat als ik de sim in mijn telefoon stop deze eigenlijk al geactiveerd is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je kunt hiervoor het beste naar de site van T-Mobile gaan,ze hebben daar ook een forum en de kans is groot dat je antwoord daar bij staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier vind je de instructie:
https://service.t-mobile.nl/app/zakelijk/answers/detail/a_id/1952/p/197
Pieter2011