Waarom krijg ik foutmeldingen op mijn HTC HD2 met android als ik een spel open?

Ik heb gisteren Goldminer gedownload voor op mijn HTC HD2, en die deed het gisteren ook. Nu echter niet meer. En ik heb net ook PES gedownload en die doet het al vanaf het begin niet. Ik krijg de foutmelding: "De toepassing PES2012 (proces com.konami.pes2012) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.

Iemand enig idee wat er fout gaat? Iets te maken met opslagruimte? Of met de hardware?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Heb dit ook wel eens als ik mijn Samsung Galaxy S te lang heb aan staan (dus oplaad voordat hij uitvalt).

Even je telefoon aan en uit zetten zou het probleem moeten oplossen, het werkt bij mij bijna altijd!

Mocht dit niet werken (1 malig gehad), dan moet je je telefoon naar de fabrieksinstellingen terugzetten. Alle app's (helaas) kwijt.