Wat is nu de ingansdatum?

hallo,

op deze site:
http://www.typhone.nl/service/nummerbehoud/t-mobile

staat er dat er maximaal 2 maanden overgangsperiode is.
maar bij een voorbeeld staat er:
Stel u heeft op 1 april het nieuwe T-Mobile contract voor u liggen en uw huidige nummer kan per 18 juli worden overgezet. U kunt dan het nieuwe T-Mobile contract op 15 juli laten ingaan waardoor u de overgangsperiode en de dubbele kosten beperkt tot 3 dagen.

maar dat is toch geen maximum van 2 maanden?
het is 2 maanden en 17 dagen(als ik het goed heb)

maar mijn abbonement verloopt 28 februari ( 2 maanden en 20 dagen nog te gaan)

maar kan ik dan nu ook al een telefoon nemen met een ingangsdatum van 2 maanden en 20 dagen?
of heb ik het helemaal verkeerd gelezen?

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is mij niet helemaal duidelijk.. * Zit je al bij T-mobile?
* Zo nee, wat is je opzegtermijn bij je huidige provider?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oow sorry voor het onduidelijkheid.
maar ik zit nu bij HI, en mijn opzegtermijn is volgens mij 2 maanden

Het beste antwoord

Volgens mij moet je het zo bekijken en kijken naar de ingangsdatum van het abonement.

Gekeken naar het voorbeeld is het dus zo dat het nummer overgezet kan worden per 18 uli. Het contact gaat in bij Tmobile op 15 juli. Waardoor je 3 dagen twee nummers hebt en dus dubbele kosten (je betaald immers 3 dagen voor 2 abbonementen.

Naar jouw situatie gekeken:

Je hebt een ingangsdatum van 2 maanden. Dit houdt in dat je 1 januari een nieuwe telefoon mag afsluiten bij T-Mobile, waarvan het nieuwe abonnement ingaat op 1 maart. Je kan het abbonement ook eerder in laten gaan, maar dan zit je met dubbele kosten. Als je je contract om laat zetten, krijg je wel gewoon per 1 januari je nieuwe telefoon.

Ik akn het mis hebben.. Maar dit is wat ik ervan maak..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel erg bedankt!