wat is de app ghostspeaker?

Als ik namelijk op start druk hoor ik namelijk niks ik zie alleen maar een lijntje.. Kan iemand me in het Nederlands vertellen wat het is?

Toegevoegd na 1 minuut:
waar kan ik geluid horen dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Het is een app die gegevens uit de omgeving haalt, bijvoorbeeld elektrische straling, deze worden via een algoritme vertaalt naar tekst, dit laat hij dan horen.

Dit zou dan van een geest kunnen zijn, maar dat kunnen ze niet garanderen. Je moet het zien als een gadget, niet als een medium. Gewoon voor de fun, neem het niet te serieus.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor geluid zal hij eerst data moeten hebben, probeer het eens bij een magnetron, televisie, andere mobiel o.i.d., misschien dat hij daar wel iets oppakt.