heeft iemand ervaring met hollands nieuwe telcom ?

ik wil een nieuw gsm abonnement afsluiten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het schijnt dat het bij hollands nieuwe niet uitmaakt hoeveel je belt. Het tarief is altijd hetzelfde. Het is goedkoper als je wel weet hoeveel je belt. Dan betaal je een lager tarief per minuut. hollands nieuwe is een nieuw telecombedrijf dat nog niet helemaal zijn plaats in de markt gevonden heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja mijn nicht heeft een hollands nieuwe abonnement en ze is heel tevreden. ik ga binnenkort ook over stappen