Bestaat er een merk die de volgende DECT opstelling verkoopt?

Het gaat er mij om, dat ik een basisstation heb die ik in de meterkast kan aansluiten aan de telefoonlijn en dat ik twee losse handsets heb, die ik overal kan plaatsen in het huis.

Het basisstation hoeft geen antwoordapparaat functie te hebben.

Toegevoegd na 15 minuten:
Met behulp van wat reacties van mensen heb ik een voorbeeld gevonden, van wat ik zoek (check plaatje)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.8K

Antwoorden (1)

Het probleem is dat je basisstation ook oplader is voor één van de handsets.
Er zijn vele DECT-sets te koop met meerdere handsets. Je zou dus alleen een extra oplader nodig hebben.

Toegevoegd na 6 minuten:
Je kunt ook een stand-alone basisstation kopen, met twee handset-units.

http://www.voipshop.nl/products/draadloze-voip-telefoons/siemens-gigaset/gigaset-n300a-ip-dect-basis-station.htm
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap je antwoord en een 3 set kopen is natuurlijk ook mogelijk, maar het is niet echt praktisch, omdat die telefoon dan kansloos in de meterkast staat. Ik ben van het afwerken.