Iphone icoon in bovenste balk. Wat is het??

Bovenin de balk van de Iphone van een collega staat naast de batterij een icoontje dat we niet thuis kunnen brengen.
het is een hoorntje (op de kop) en daarnonder 4 vierkantjes en dan 3 vierkantjes.
(een soort van toetsenbord oid.
Iemand??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

Als u het symbool in de statusbalk ziet, is TTY ingeschakeld.

Teletype-apparaten (TTY) worden door doven of slechthorenden gebruikt om te communiceren door tekst te typen en te lezen. Als u over de iPhone TTY-adapter beschikt, verkrijgbaar via www.apple.com/nl/store, kunt u de iPhone met een TTY-apparaat gebruiken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Kies Instellingen > Telefoon om TTY in of uit te schakelen.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!

Andere antwoorden (1)

dit betekend dat TTY is aan.
Teletype machines worden voornamelijk gebruikt door doven of hardhoorden.

Teletype (TTY) machines are used by deaf and hard of hearing people to communicate by typing and reading text. If you have the iPhone TTY Adapter cable, available at www.apple.com/store, you can use iPhone with a TTY machine. Choose Settings > Phone to turn TTY on or off.