Waar is de goedkoopste internet blox?

Bij Vodafone was er eerst dat je 1 GB had voor 10 euro, maar sinds 1 november kan dat niet meer. Die van Vodafone is nu erg duur geworden.

Bij welke provider kun je minimaal 500 MB (het liefst 1GB) internetten en voor welke prijs? Ik kan het zelf niet zo goed vinden, dus misschien weten jullie het.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Bij Hi internet BloX betaal je €12,50 per maand voor 1GB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb van t-mobile, ik betaal 10 euro in de maand, en je betaald €2,50 perdag of iets dergelijks en daarna de rest van de kalendermaand heb je gewoon gratis internet! :) Maar niet vergeten om elke maand Internet maand naar 4000 te smsen, anders krijg je het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus hoeveel betaal je in totaal per maand en hoeveel MB heb je dan voor een hele maand? :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je betaalt 10 euro in de maand en het is onbeperkt, je kan niet volop gaan downloaden of iets dergelijks, maar voor internet zoals; hyves, twitter, facebook, whatsapp en apps voor je bankrekening en je mail is het goed genoeg! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het wordt onbeperkt omdat je eerst €2,50 betaalt per dag, en daarna wordt het de rest van de kalendermaand gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb Hi PrePaid.....Voor €10-- per maand onbeperkt internet