Wie weet waar ik een kabeltje kan vinden voor mijn IPhone 3G voor mijn oordopjes?

http://www.allekabels.nl/iPhone-3G/3GS/1676/1054656/Jack-Verlengkabel.html

Mijn Input bovenop mijn IPhone is stuk.. Nu hoorde ik dat er ook kabeltjes bestaan die je onderin je iphone drukt en waar je dan met een kabeltje, een vrouwtje ipv een mannetje komt(dus met een gaatje waar je je oordopjes in kunt steken)

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 6 dagen:
Weinig reacties hier.. Heb hem zelf gevonden.. http://www.ebay.nl/itm/3-5MM-AUX-HEAD-PHONE-JACK-TO-iPOD-iPHONE-DOCK-US-SELLER-/150630162297?pt=Other_MP3_Player_Accessories&hash=item231241df79#ht_3624wt_689 een plugje voor kleine 5 euro.. Ideaal

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Mediamarkt. (dacht uit mij hoofd 40e,-) Denk wel dat het een stuk rotter is dan normaal aangezien er een blokje onder je mobiel komt te zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb hem zelf gevonden voor 5 euro.. Maar wegens gebrek aan betere reacties krijg je mijn beste antwoord.