ik heb last van een stalker, en heb inmiddels een nieuw nummer. deze persoon staat wel in mijn contactenlijst. kan hij me nu zien via what'sapp?

Toegevoegd na 6 minuten:
Dus, als ik een nieuw nummer invoer bij what'sapp, en deze persoon staat in mijn contactenlijst. kan deze persoon dan mij weer zien? dat ik actief ben met whatapp of alleen als ze ook mijn nieuwe nummer hebben

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Nee, hij kan jou alleen zien als hij jouw nummer ook heeft. Tenzij jij aan hem berichten/foto's/video's stuurt via whatsapp, want dan krijgt hij je wel te zien!