Wat als ik 2 telefoons krijg ipv 1

Stel ik heb online een nieuwe gsm besteld en er worden er 2 bezorgd terwijl ik maar voor 1 heb betaald en van de telecomprovider hoor ik hierover niks, mag ik hem dan zelf houden zonder dat ik er uiteindelijk toch voor moet betalen. Door hem bijvoorbeeld een maand ofzo te laten liggen, of mag de desbetreffende telecomprovider dan evengoed nog een rekening sturen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Als jij er niet voor getekend hebt, dan heb je nooit wat ontvangen en kan je het houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, want er is getekend voor de VERZENDING, en kennelijk zaten er (foutief) 2 in. Dus als de Telecomprovider dit ontdekt, kan hij vragen er 1 terug te sturen.
Geluk. Ik ken ook iemand die dat 2 jaar geleden is overkomen. Die heeft ze allebei gehouden en nooit meer iets van gehoord. Op de bon die er bij zat stond ook 1 geleverd. Dus hadden ze sowieso geen poot om op te staan als het bedrijf gaat lopen zeiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het niet zeker, maar het lijkt me diefstal. Als het dat niet juridisch is, dan toch in elk geval moreel. Eerlijk duurt het langst.