Ik heb onlangs een iPhone 4S gekocht via friends en family aanbiedingen. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

De iPhone 4S bevalt me prima. Alleen heb ik de aanbieding voor 31,88 gekocht op http://directsales.vodafone.nl/friendsfamily met een 2 jarig abbonement (iPhone 4S 16GB Vodafone) . Nu kreeg ik hem gister binnen en stond er op de bon ongeveer 38 euro te betalen per maand. Blijkbaar is dat dus de 19 % BTW die je er nog over moet betalen. Niet echt hinderend per maand maar vind het wel een beetje lullig als er 31,88 staat en ik eigenlijk meer moet betalen. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dit is zeker hinderlijk, maar ik denk dat je in een lastig parket zit.

Heb je al een contract getekend (of heb je je vorige "verlengd"?). Als dat zo is zit je er helaas aan vast. Anders kan het zijn dat ze een "proeftijd regeling" hebben. Soms mag je een telefoon voor een bepaalde tijd uitproberen zonder je direct te binden.

Het feit dat je er in eerste instantie 31,88 stond is een leuke verkooptruc. Stond vast en zeker een * bij o.i.d.
Mogelijk moet je na 1 jaar ook nog eens meer per maand gaan betalen.

Een echte tip kan ik je niet geven. Mocht je het echt teveel vinden zou je hooguit een vriend/kennis kunnen vragen die mogelijk interesse heeft. Anders zit je er denk ik aan vast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit net is even weer op de site te kijken. http://directsales.vodafone.nl/friendfamily . er staat 31.88 en onderaan de site staat Alle bedragen zijn inclusief BTW. Heb ik misschien een kans? Moet toevallig toch vandaag naar vodafone winkel om mijn toestel te verzekeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Indien jou Iphone 4S hier bij zou staan wel. Maar ik zie hem niet. Mocht dit echter ook op de pagina staan waar je je i-phone hebt besteld dan kun je ze daar ZEER zeker op pakken.
Normaal gesproken heb je pech en zit je ervaan vast. Ik heb echter even naar de site gekeken, en onderaan de pagina (links) staat dat alle bedragen inclusief btw zijn.
Daar moet je ze toch op kunnen pakken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daarom. Ik zit net ook te kijken en er staat alle bedragen inclusief BTW. Ik ga toevallig vanmiddag naar de Vodafone winkel en neem mijn papieren mee. Of ik nou getekend heb of niet, er is dan een waarschijnlijke fout bij hun gemaakt en hoop dat ze het aan kunnen passen :-).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak wel even een schermprint van de site om te laten zien. Misschien zitten zij ook wel op gv en maken er nu exclusief btw van :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zojuist gelijk gebelt en ze hebben een fout gemaakt op het contract maar niet op het systeem. Heb voor de zekerheid een printscreen gemaakt. hoefde het contract niet aan te laten passen volgens hun. Ben benieuwd bij m'n afschrift :-) Thanks voor je snelle reactie Edje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien moet je dan wel eerst zorgen dat je I-phone ook nog op de site staat. Want ik zie hem niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die staat er wel op. Iphone 4S 16 GB. Bovenin rechts ;-) https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ah, ik kreeg een andere link van jou: https://directsales.vodafone.nl/friendfamily Ik zie dat je nu dus de s was vergeten, vandaar dat ik hem niet zag. Ik zou dus zeggen: Printscreen maken. Wachten op je eerste afschrift, mocht hier niet de 31,88 op staan gaan klagen!