ik heb sinds kort de samsung galaxy ace,ik heb twitter en whatsapp gedownload in de market,ik kan ze nu nergens vinden op mijn telefoon,waar staan ze?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als je Android-applicaties download uit de Android Market, horen ze in de applicatie-lijst te staan. Dus op het blauwe-icoontje (met 4 witte blokjes) rechtsonder klikken. Hier vind je een aantal pagina's met applicaties; hier komen ook de geïnstalleerde applicaties tussen te staan.

Toegevoegd na 2 uur:
Dan zou ik contact opnemen met Samsung Mobile Nederland, via mail of telefonisch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
instellingen>applicaties of toepassingen>beheren>market zoeken> cache wissen, gegevens wissen, en updates wissen. En nog een keer downloaden.