Ervaringen met de Samsung Galaxy Y/GSM topdeal ?

ik wil graag een smart phone kopen en ik heb sinds een tijdje je Samsung Galaxy Y op het ook. Heeft er iemand ervaring mee ? Bevalt ie je ? Wat zijn de plus punten ? Wat zijn de minpunten.

Zelf heb ik ook nog specifieke vragen:
• Hoelang kun je met de accu?
• Heeft ie hard bel geluid + harde trilfunctie?
• Ik ben nu iPod touch screen gewent , is het veel verschil ? Is het überhaupt een goed touche screen ?
• Kan hij op Nederlands talig?

Alvast bedankt ik hoop dat je mij kunt helpen !

Ps. Als je toevallig een abbonement bij GSM topdeal hebt zou ik je ervaringen erover graag horen! Met internet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

ik heb de telefoon zelf niet, maar ik kan wel ongeveer antwoord geven. De accu zal ongeveer 1 dag meegaan, dus als je dan 's nachts oplaadt is dat geen probleem. over het belgeluid kan ik niks zeggen. Het touchscreen zal wel tegenvallen t.o.v. een ipod, maar er zal verder niks mis mee zijn. en hij kan sowieso op nederlandstalig!