Mijn Desire HD laadt niet meer op, wat/kan moet ik doen?

Ik heb nu bijna een jaar een Desire HD en ben er erg tevreden over, maar sinds kort laad hij nietr meer op als ik de oplader erin doe. Het ligt niet aan de oplader want die werkt nog wel bij een andere telefoons. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Probeer ook eens de accu van Een andere telefoon te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet hoe je hem oplaad. Maar als je hem aan de computer oplaad dan moet je eerst een modus activeren op je telefoon. En anders kan je proberen eerst je telefoon uit te doen en daarna aan de oplader te leggen en dan aan te doen. En anders kan je eerst de batterij eruit halen en oppoetsen en dan er weer terug in doen. En als dat allemaal niet werkt moet je terug gaan en als je hem verzekerd hebt dan krijg je zowiezo een nieuwe.