Wat is de beste optie ik bel nauwelijks maar ik wil wel internet en apps via android op smartphone?

Prepaid mogelijk of toch abonnement..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, wil je er ook bij horen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd ;))

Antwoorden (3)

Het ligt aan waar je altijd bent, wanneer je internet nodig hebt en waar WiFi hotspots zijn. Ik heb praktisch de hele dag door internet, doordat ik altijd (zowel thuis als op school) beschikking heb over WiFi. Ik heb dus prepaid. Wil je wel internet via 3G, dan kan je ook een prepaid simkaart kopen en Bloxx of iets dergelijks inschakelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn nichtje heeft een tablet gekregen en het is precies een android. Alles werkt hetzelfde als op mijn telefoon. Misschien een optie om eens te kijken naar een tablet. En dan een simpel mobieltje er naast houden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zegt toch niets of ze een abo of prepaid moet nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel toch, maar dan niet geintegreerd ;))
Mobile vikings is een optie voor je. Je betaalt prepaid 15€ en krijgt 2gb internet voor een maand, 1000 smsen en die 15€ kun je gebruiken om te bellen..