Weet iemand een smartphone die niet al te duur is, een prepaid-model en waarmee ik op internet kan?

Maximum 80,- maar liefst goedkoper
Prepaid hoeft op zich niet,
Internet, WIFI (liefst) of mobiel internet

Ik heb namelijk de balle verstand hiervan dus vandaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Zal moeilijk worden voor die prijs, je wilt nog al wat. Het beste is te kijken op Marktplaats bij HTC telefoons. Je kunt er dan zelf nog een prepaid-pakketje bijkopen.

http://kopen.marktplaats.nl/telecommunicatie/mobiele-telefoons-htc-en-qtek/c1685.html?xl=1&ds=to%3A1%3Bl1%3A820%3Bl2%3A1685%3Bdi%3A%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Bosi%3A2&ppu=0&postcode=3037VS&p=1&pmax=100

Zag er al een voor 65 euro, incl GPS en TomTom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou als ik jou was, iets meer geld uitgeven en dan bijvoorbeeld een samsung galaxy gio halen, die kosten ongeveer 130 euro. Maar dan heb je wel android, android is een heel populair besturingssysteem voor mobiele telefoon. Je kan dan ook applicaties downloaden die heel handig zijn, kijk voor de grap een market.android.com voor het aanbod van apps. je kan dan uiteraard ook op internet, ook via wifi. Er zit dan ook nog navigatie op, en nog veel meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem een iphone 3 via marktplaats, deze zijn nog steeds beter dan de nieuwste concurenten.