kunnen alle androids telefoons whatsappen?

Ik zit er over te denken om een samsung star 2duos te kopen. Kan deze whatsappen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Ja dat kan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je internet op je mobiel hebt wel ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij zit er op een samsung star 2duos geen android, dan zou het niet kunnen. (Kan alleen op Android, iPhone, BB en Nokia)
Ja, Whatsapp is namelijk te downloaden uit de android market en die is aanwezig op alle android toestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee alleen met android 2.1 of hoger