Heeft elke Samsung dezelfde ingang?

Ik ben op zoek naar een verloopstukje van een Samsung ingang naar een oortjes ingang 3,5 mm, en denk dat ik die nou gevonden heb. Er staat echter een hele lijst op de site onder het product van Samsung telefoons waar het verloopstukje geschikt voor is. Maar ik zocht 'm voor een vriend van mij, maar weet niet wat voor Samsung hij heeft en ik kan het hem niet vragen.
Dus nou vroeg ik me af of elke Samsung dezelfde ingang heeft, want dan is er geen probleem :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Neen, helaas er zijn nogal wat Samsung stekkertjes in de omloop. Je zult echt moeten vragen welke Samsung hij heeft.
Op de markt en in de Euroshop/Chinees winkeltje verkopen ze ook adapters met een hele ris aan verloopstukjes, dat is misschien ook een optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het een smartphone? Dan is het meestal al een 3,5mm ingang. Via de bron kan je kijken hoe het toestel heet...
Bij gewone Samsung telefoons heeft het met de leeftijd te maken, maar is vaak verschillend!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is geen smartphone, en ik denk dat zijn toestel al een paar jaar oud is.