Hallo, weet iemand misschien of de €10,00 die je bij blyk moet opwaarderen ook van de beltegoed af gaat?

Want ik vroeg me af of die €10,00 (die je eens in de 3 maanden opwaardeert) gewoon blijft staan en je die 1000 gratis smsjes en blyk-naar-blyk belminuten erbij krijgt. Of dat die €10,00 dan van de beltegoed af gehaald wordt. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik heb zelf blyk dus je kan aannemen dat mijn antwoord klopt.

Zodra je die 10 euro opwaardeert krijg je dat als beltegoed erbij.
Je kan er dus voor kopen wat je wil.
Je kan er mee bellen (35cent per minuuut naar niet-blyk-leden)
Internet tegoed kopen (9,50 per 250mb en per maand)
En daarnaast blijf je gewoon je 1000 gratis smsjes houden.
Pas als die op zijn, gaat je gewone beltegoed op.
Dan kost het 23 cent per sms.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit antwoord klopt als een bus! :-) +