Geldt de 'SMS verdubbelaar' van T-mobile iPhone 4S ook als je 200 sms p/m hebt?

Dit is namelijk wat er staat, mijn vraag is of je dan 400 smsjes in totaal kan versturen, of dat dit alleen werkt als je minuten hebt.

Sms'en en mms-en met 50% korting

Met de voordeelbundel Sms Verdubbelaar sms en mms je voortaan twee keer zoveel voor dezelfde prijs. Je krijgt namelijk 50% korting op al je sms en mms-berichten binnen je bundel. Zo sms en mms je voortaan alles en iedereen heel voordelig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Zou zo moeten zijn; is bij Vodafone wel zo. Als je een databundel erbij hebt, kun je ook aan whatsapp denken, dan stuur je gratis berichten naar andere mensen die whatsapp gebruiken tot je evt datalimiet op is dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bel voor de zekerheid anders even met de klantenservice.
als ze zeggen dat je 50% korting krijgt op alle smsjes dan kun je dus inderdaad 2 keer zoveel smsjes sturen als normaal.