Is er een app om je data verbruik bij te houden ?

Ik heb een i phone en ik heb maar aantal mb's per maand die ik kan verbruiken en ik wil het graag bij houden , want als ik er over heen ben, dan komen er kosten bij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (6)

Dataused kan je gebruiken. Kan je ook willekeurige dag als begindata instellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een app die heet "belstatus". Die houdt diverse dingen bij: Aantal nog te gebruiken belminuten, sms-jes, data en internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Belstatus van Hi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kpn mb meter, meet wifi en mobiel dataverbruik beide appart, en geeft je notificaties als je bundel bijna op is!
En het mooiste: helemaal gratis!
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Monitor uit de App store is naar mijn mening de beste
Bronnen:
12 jaar geleden
Als je in de market zoekt naar 'data manager' of 'data used' dan vind je er genoeg.

Aangezien het zo'n simpele taak is, zijn ze allemaal erg bruikbaar.