Wat zijn de beste mobiele telefonie aanbieders?

Qua prijs kwaliteitsverhouding. Met kwaliteit bedoel ik wat je ervoor krijgt qua hoeveelheid en bereik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik denk dat de prijzen bij de "betere" maatschappijen wat hoger zullen liggen omdat ze een beter bereik hebben (gemiddeld). Verder is het verstandig gebruik te maken van aanbiedingen.

Voor het bereik van de telefoonaanbieders moet je even zoeken naar dekkingskaarten. Ik kan zo snel geen site geven waar ze allemaal samen op staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt er helemaal aan hoe jij je mobieltje gebruikt, en hoeveel geld je er voor over hebt. Het is onmogelijk om zomaar een "beste provider" aan te wijzen, zonder te weten wat je "belgedrag" is.

Als je een goedkope provider vindt, het bereik in Oost-Groningen is slecht, en je komt nooit in Oost-Groningen, dan kun je die provider best nemen.
En als een provider je 100 gratis belminuten per maand geeft, en je belt maar 50 minuten per maand, heb je er ook niets aan. Zelfde geldt voor gratis SMS'sjes als je nooit een SMS verstuurt.

Ga naar bellen.com.
Daar kun je precies aangeven, wat je doet met je mobiel, en hoe vaak. Je krijgt dan zelfs een advies of je beter een abonnement kun nemen, of prepaid. En in ieder geval kun je daar de provider vinden, die voor jou het meest geschikt is, en dus voor jou de beste kwaliteit/prijs verhouding heeft.

Heb je een provider gevonden, dan kun je vaak onder de uitslag ook nog lezen, wat de ervaringen zijn van andere gebruikers. Succes!