Hoe neem je internetblox van Vodafone op je mobiel?

Een vriendin van mij wil dit op haar mobiel, dus internetblox. Maar toen zij dit via de sms aanvroeg bleek dit niet mogelijk te zijn.. Ze smste: Internet basis aan naar 4000. Ze kreeg terug: je kunt je niet meer aanmelden voor interne basisblox. Hoe moet dit dan wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Op de site van Vodafone een account aanmaken met haar Vodafone telefoonnummer en daarmee kun je dan inloggen en alle bestaande Blox aan en uit zetten. Beltegoed en data gebruik en tegoed kan ze dan ook zien.