hoe vergroot ik de GPS ontvangst van mijn LG KM900?

Ik lees overal dat deze telefoon wel gewoon GPS heeft. Ik heb bij instellingen GPS ook aangezet. Maar als ik navigatie aanzet krijg ik maar geen signaal. Daarom. Waarom dat komt is als antwoord ook welkom. Alvast bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het kan soms wel 5 minuten duren eer het toestel een bruikbaar gps-signaal heeft ontvangen.

Toegevoegd na 3 minuten:
misschien kan een update van je software ook geen kwaad.

http://www.google.com/support/forum/p/Google%20Mobile/thread?tid=053f10ffd290ad01&hl=en