Bij BLYK is mijn beltegoed op en als ik nu opwaardeer krijg ik dan ook alle sms'jes en BLYK minuten? ZIE BESCHRIJVING VOOR DUIDELIJKE UITLEG

Ik heb een tijdje geleden een BLYK simkaart aangevraagd. Ik heb hem toen gelijk geactiveerd en opgewaardeerd. Toen de 3 maanden voorbij waren en dus ook de 3000 sms'jes weg waren en BLYK minuten op waren heb ik even geen betegoed gehad.
ALS IK NU 10 EURO OPWAARDEER HEB IK DAN NOG:
*3000 SMS'JES
*3000 BLYK MINUTEN
*10 ERUO BELTEGOED??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

je had meteen moeten opwaarderen want nu ben je te laat dus krijg je geen gratis blykminuten en 3000 smsjes waarom stel je dat eigenlijk hier blijk heeft ook een forum en op de site van blyk staat dat allemaal uitgelegd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf ook blyk dus ik weet waar ik over praat.

Je krijgt ten eerste je smsjes per maand toegekend, en de actuele hoeveelheid kan je checken door *104# te bellen.
Je krijgt 1000smsjes per maand.

Je bent al blyk gebruiker verplicht minimaal 1x in 3 maanden tijd op te waarderen.
Doe je dit niet? Dan worden je gratis smsjes voor tenminste 1 maand opgeschort.
Stel dat je dan gaat opwaarderen, dan krijg je de smsjes pas weer over uiterlijk 30 dagen.

Je kan het beste nu opwaarderen en je voortaan strikt aan deze voorwaarden houden.
Je zult nu echt de komende maand voor 23 cent per sms moeten sms'en.

Succes!