Mijn Blackberry is een pleemobiel geworden. Ik heb hem in de wc laten vallen en display gaat niet aan. Hoe los je dit op?

Ik heb de blackberry gelijk geföhnd maar alleen de lichten van de toetsen gaan aan. Wie kan advies geven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (6)

Het klinkt raar maar ik heb ooit gehoord dat je hem in een bak rijst moet doen want dat zuigt het water eruit op. Als dat al te laat is kun je het best naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht maar als er waterschade is zullen ze dat niet altijd vergoeden, er is een stikkertje op de bb die beschadigd bij waterschade als je dat stikkertje er af haalt zulle ze het niet zien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms is hij nog te redden door hem minstens 1 week bij (niet op) de verwarming te drogen.
12 jaar geleden
Fohn erop, dat helpt wel vaak. Let op dat je het niet te dichtbij doet zodat alles heet wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Föhnen is geen goed idee dan kan je hem ook nog erger kapot maken
Het beste is in een zakje met drogen rijst te stoppen voor een dag of 2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo goed mogelijk laten opdrogen als het daarvoor nog niet te laat is. En heb je geen verzekering of iets afgesloten voor je Blackberry?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je had meteen de accu er uit moeten halen en alle losse delen (SIM, klepjes etc.) los moeten halen. Dan op een droge plek neerleggen. En een aantal dagen laten drogen. Wat ik hier lees over de rijst klinkt erg veelbelovend, maar de accu had er meteen uit gemoeten