kan je met je blackberry via wifi pingen en msnen?

Ik heb een blackberry en vroeg me af of je via wifi kon pingen en msnen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

msnen wel! pingen kunnen sommige wel op wifi en sommige niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan. Enige voorwaarde is wel dat je een Blackberry internet abonnement hebt of een Blackberry prepaid kaartje die Blackberry internet heeft ( deze mag dan niet afgesloten zijn van het internet door bv te laat opwaarderen) Als je die hebt kun je overal ter wereld ook gratis via wifi op msn, Whatsapp, pingen en mailen. Zonder Blackberry internet service kun je dat allemaal ook niet via wifi.