welk abonnement kan ik het best nemen?

ik wil graag een blackberry. ik bel bijna nooit, en ik sms ook niet zoveel. ik weet niet wat een normale hoeveelheid mb is voor een blackberry. welk abonnement kan ik het best nemen? kun je ook een abonnement nemen met alleen internet, en sms en bellen prepaid?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Mensen die ik ken met een bb, gebruiken vaak internet basisblox. Het is geen abonnement, maar je moet elke maand 12,50 opwaarderen. Voor 250 mb internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is idd denk ik het handigst/goedkoopst voor jou, je kunt zelf liezen hoeveel je wil besteden aan bellen en smsen en als het je alleen om internet gaat ben je alleen 12,50 in de maand kwijt aan internetblox, is wel van vodafone ik weet niet of andere providers ook die aanbieding hebben.even goed informeren!
Als ik jouw was zou ik een losse kopen en dan die 3 maanden gratis internet want na die 3 maanden komt er weer een andere actie ;) ik heb zelf ook een Blackberry gehad over gegaan naar iphone veeel beter ;)