Bij mij is een 2jarig abbonement voor opnieuw 2 jaar stilzwijgend verlengd, dit mag toch niet?

Het maximum is toch een jaar?

en daarnaast, heb ik nu het recht deze abbo af te sluiten of moet ik nog een jaar wachten( totdat de abbo weer afgelopen is)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Stilzwijgende verlenging van je telefoonabbonnement mag absoluut niet. Je abbonnement loopt wel gewoon door onder dezelfde voorwaarden echter met de voorwaarde dat je per maand op kan zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee dit kunnen ze niet maken. Het zal vast wel een foutje zijn in hun systeem. Je moet de bedrijf even opbellen en vertellen dat ze een foutje hebben gemaakt lijkt me
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat mag niet. Als je tweejarig abonnement verloopt wordt het weliswaar stilzwijgend verlengd, maar de opzegtermijn moet verlaagd worden naar een maand.