Waarom worden Android apps zo vaak geupdate?

Ik heb van bijna al mijn apps soms wel meerdere keren per maand een update melding. waarom moeten die dingen zo vaak worden geupdate, kost je nog elke keer data ook!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Het beste antwoord

Een update kan inderdaad bugs verhelpen, maar het kan net zo goed een nieuwe functie toevoegen aan jouw app. Of jij hem wilt updaten is trouwens jouw eigen keuze.

Wil je niet via jouw eigen databundel de update ophalen? Gebruik dan een WIFI-verbinding. Bij jou thuis of bij iemand waar je gebruik mag maken van hun WIFI-verbinding. Een update hoeft namelijk niet direct.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevoeging: Dit kun je selecteren in de market bij de app zelf. Je kunt het vinkje bij automatisch updaten weghalen.

Andere antwoorden (1)

Meestal om bugs te verhelpen