ik krijg sms-jes niet binnen op mn Nokia (Vodafone) binnen. kan wel versturen. alle berichten zijn al verwijderd. Wat kan het zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Meestal het Voodo-virus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het ook wel eens gehad dat ik geen smsjes kon ontvangen van Vodafone. Dan kreeg ik er ineens 5 tegelijk, die veel eerder verstuurd waren. Misschien komt het zo dus nog allemaal ;)