Sluit je BB aan op je pc.
Start BlackBerry Desktop Manager op. Waarschijnlijk krijg je meteen een popup-scherm dat er een nieuwere versie van je toestelsoftware beschikbaar is. Zo niet, kies dan zelf voor toestelsoftware bijwerken in het menu.
Vink dan aan /of uit wat je wilt bijwerken, in jouw geval dus OS6 en volg de aanwijzingen. Maak wel eerst een backup van je telefoon als je programma's en contactpersonen wil behouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar, dit lukt me allemaal wel maar ik kan niet kiezen voor os6...

Andere antwoorden (1)

Hoi!
Ik heb zelf ook een bold 9700 en heb os 6 erop!
Het is eigenlijk alleen mogelijk als je vodafone hebt, heb je dat? Zo ja dan kan ik het je uitleggen.