wat moet ik me bij 1GB voorstellen?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoelde eigenlijk niet geheugen maar internet;$

Toegevoegd na 2 minuten:
op je telefoon

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1GB zijn 8.000.000.000 ééntjes en nulletjes.

Antwoorden (6)

Niet veel geheugen. je kan er wel wat opzetten maar niet veel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een film van redelijke kwaliteit (niet hd) van ongeveer 2-3 uur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ongeveer 250 liedjes (mp3 bestanden)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in tegendeel tot het vorige antwoord: 1 GB is 1 Gigabyte, ofwel 1 ruim 1 miljard tekens, ofwel 1000 keer 1000 keer 1000.... Dat krijg je in je hele leven met je hele familie niet volgetypt.
Ga je er video opzetten, of MP3tjes, dan is het inderdaad niet zo heel veel....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat heb je aan een deel van jou antwoord "krijg je niet volgetypte" ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is extra informatie voor de vraagsteller en ik vond het wel wat bijdragen, lol:)
Ik neem aan dat je bedoelt hoeveel je je voor moet stellen bij 1GB met het nieuwe systeem van het internet op je mobiel??

Zelf heb weet ik (nog) niet veel af van dit systeem, maar ik heb even gegoogled en ben bij deze pagina's terecht gekomen (zie bronnen).

Misschien dat je er iets aan hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I Gb is eigenlijk 2 muziek cd's. In die orde moet je denken.